۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

نحوه حضوری شدن کلاسهای درس و فعالیتهای آموزشی در نیمسال 4002

نحوه حضوری شدن کلاسهای درس و فعالیتهای آموزشی در نیمسال 4002

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیز

بدین وسیله بندهایی از مصوبه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای تخصصی آموزشی دانشگاه مورخ 09/ 01/ 1401  با موضوع نحوه حضوری شدن کلاس‌های درسی و فعالیت های آموزشی در نیمسال دوم 1401-1400  جهت مطالعه و بررسی به منظور ایجاد آمادگیهای لازم به اطلاع می رسد:


1- طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، اصل بر حضوری شدن کامل آموزش در دانشگاه‌ها است.

2-پایبندی در اجرای مفاد اطلاعیه های صادره از معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص روند حضوری شدن کلاس‌ها مورد تاکید است.

3-کلاس های درس کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) و کلاسهای کارشناسی دانشکده علوم ورزشی از تاریخ 20 / 01 / 1401 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

4-کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ورودی 1398 و ماقبل آن از تاریخ 27 / 01 / 1401 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

5-حضور دانشجو در کلیه کلاس‌ها الزامی است.

6-در مورد نحوه برگزاری کلاس های درسی دانشجویان کارشناسی ورودی های سال 1399 و 1400 تصمیم گیری و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

7-برگزاری دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشجویان کارشناسی با توجه به شرایط، به‌صورت حضوری و فشرده در اختیار دانشکده ها است و در صورت لزوم ارائه برخی دروس عملی، در بازه زمانی دو هفته پس از پایان امتحانات نیمسال، در صورت موافقت هیات رئیسه، قابل برنامه ریزی خواهد بود.

8-امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 در همه مقاطع برای کلیه دانشجویان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

9- تمامی جلسات دفاع از پایان نامه/رساله، آزمون جامع، سمینار و ... از 14 / 1 / 1401 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

10-رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از تزریق دو دوز واکسن برای حضور در دانشگاه و تزریق سه دوز واکسن برای اسکان در خوابگاه، استفاده تمام وقت و مناسب از ماسک، تهویه و ضدعفونی کردن کلاس ها، آزمایشگاه ها و رعایت فاصله مناسب، الزامی است.

11- تاکید می شود دانشجویان مبتلا به کرونا یا دارای علائم ابتلا به این ویروس یا داشتن بیماری زمینه ای با ارائه مستندات پزشکی و تایید مرکز بهداشت و پزشک معتمد دانشگاه می توانند با هماهنگی استاد درس از بستر سامانه LMS و یا طرق مختلف، آموزش های لازم را دنبال کنند. با توجه به شرایط آنها مساعدت های لازم (از قبیل امکان حذف درس؛ حذف ترم؛ مرخصی تحصیلی؛ و سایر موارد خاص) طبق مقررات به عمل می آید.

12-سامانه LMS دانشگاه برای بارگذاری منابع و محتواهای آموزشی و استفاده از سایر امکانات آن، همچنان برقرار خواهد بود و از ظرفیت مجازی در صورت نیاز به عنوان ابزار مکمل آموزش حضوری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

13-رعایت کلیه قوانین و مقررات آموزشی وفق آیین ­نامه‌ها و مصوبات دانشگاه الزامی است و انتظار می ­رود  دانشجویان محترم با لحاظ تقویم تفصیلی آموزشی دانشگاه، نسبت به پیگیری امور آموزشی در زمان مقرر اقدام نمایند. بدیهی است چنانچه به دلایلی موجه و خارج از اختیار دانشجو در فرایندهای آموزشی خللی ایجاد شود طبق معمول از طریق پیشخوان­ها، کمیته و کمیسیون، موارد مربوط رسیدگی خواهد شد.

14-نظر به این که حفظ سلامت دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرامی، مهمترین اولویت دانشگاه است، در صورت تغییر شرایط(بیماری کرونا)، طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدامات متناسب با آن پیش بینی و مراتب مجددا از طریق راه های ارتباطی دانشگاه، اطلاع رسانی خواهد شد.

اداره آموزش
تاریخ:
1401/01/14
تعداد بازدید:
741
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: خوانسار - ابتدای بلوار نماز - دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار
 
مسیریابی در نرم افزار بلد
کدپستی: 8793119318
پست الکترونیکی: info@khc.ui.ac.ir
تلفن: 03157770692
تلفکس: 03157770691
 
ما را دنبال کنید
                         
Powered by DorsaPortal